BELVYA PSS murah original ade hologram

BELVYA PSS ORIGINAL 

FREE POS N COD SELURUH KL PJ BANGI PUTRAJAYA
HARGA PROMOSI RM75 SM 
RM80 SS
SAHAJA
Berminat Boleh hubungi 

SMS/WHATSAPP <NAMA PRODUK>  HANTAR KE   0179003962

COD area klang valley, KL, PJ, KAJANG, 

PUCHONG dan putrajaya 
Poslaju ke Tempat Lain

DIJAMIN ORIGINAL KERANA KAMI SEDIA MENGHANTAR SERTA 
MEMBUAT BAYARAN MASA TERIMA BARANG 

Assalamualaikum semua.. ^_^

Entri kali mengenai Belvya. Korang tahu tak apa tu Belvya ? Ala, produk scrub untuk slimming yang tengah hangat dipasaran dan meletops habis sekarang ni. Korang tak tahu tu makna nya korang tak online la tu. hahaha. okay okay bukan itu yang aku nak cakap kan.

Ni aku nak cerita sikit kisah Belvya ni. So bermula lah kisahnya.. Ada satu hari tu, tengah best aku online, tetiba aku nampak iklan Belvya ni. Aku pun tengok2 la apa Belvya. Nama pun sedap je. Research punya research, baru aku tahu Belvya ni sejenis scrub untuk membuang lemak-lemak kita yang ada ni. So aku tengok testimoni owner dia yang cantik tu. then testimoni orang-orang lain. Ayat pertama keluar "ohsem nya" serius ke produk ni. So aku pun tertarik la dengan produk. Maklum lah, aku ni dulu kurus lepas tu gemuk giler dan dah susut la balik kerana aku mencuba produk yang aku jual ni dan exercise sikit-sikit. Tetapi susut pun, double chin ni ada la sikit dan lepas raya ni bertambah pula pipi aku ni macam pau lepastu dengan perut aku naik. urghh. geram weyh geram ! so disebabkan aku kurang masa dan agak malas nak pergi exercise sbb kaki aku sakit. so aku buat keputusan untuk try Belvya ni.



Aku order la, so aku scrub la kat dagu aku, kat pipi aku, kat perut, kat peha, dan di mana-mana yang aku rasa nak. Dan tak pernah-pernah aku ukur dulu sebelum aku guna produk mana-mana. aku ukur sebelum dan selepas. Dan aku pun guna la dalam seminggu macam tu. dalam du tiga hari tu, perghhh result dia... macam tak percaya lak ! tak sangka belvya ni macam ni. ! aku kurang 1.5 inchi gitu ar. padahal aku ukur lepas aku makan. macam tak caye pula kan, berkurang ukur lilit tu. Dan kerana itu lah, aku terus guna Belvya ni tapi itu pun skip-skip. sambil tu aku jadi juga la agen. aku suka jual benda yang aku pernah cuba sebab senang aku nak testimoni kan bila orang tanya.

Nak percaya atau tak tu terpulang korang tapi aku dah cuba memang ohsem. ramai pula yang order. Berderet-deret orang order. Okay lah, meh aku tunjuk beberapa gambar belvya. Ade yang dari google dan ada yang aku snap sendiri. :)




CARA PENGGUNAAN



TESTIMONI DAN SIJIL







HARGA PROMOSI RM75 SM 
RM80 SS
SAHAJA
Berminat Boleh hubungi 

SMS/WHATSAPP <NAMA PRODUK>  HANTAR KE   0179003962

COD area klang valley, KL, PJ, KAJANG, 

PUCHONG dan putrajaya 
Poslaju ke Tempat Lain

DIJAMIN ORIGINAL KERANA KAMI SEDIA MENGHANTAR SERTA 
MEMBUAT BAYARAN MASA TERIMA BARANG 

No comments:

Post a Comment